Leendet du sänder ut vänder åter till dig




torsdag 18 februari 2010

Halsbandstävling

Häromdagen när alla tre barna var hemma för vinterkräksjukan så utlös jag en halsbandstävling och jag skulle vara enväldig domare.
Men det blev mycket svårare än jag först trodde.
De blev ju så fina alla tre.
De fick varsin skraplott, men vem ska vinna är frågan? Jag blir ju jävig.
Därför gör jag en utställning för er här på bloggen på dessa vackra alster och undrar om ni vill avgöra?
Man blir ju så glad av alla färger.
Elias halsband
Moas halsband
Petters halsband

Lämna gärna en kommentar om ni vill rösta fram vinnaren.
;O)

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du hittar på saker med barnen även fast det är sjuka. Det kan ju lätt bli hänt säkert att man blir liggandes i sängen med en film och må dåligt (det är ju ingenting fel med det)men man blir nog piggare och gladare över att göra någonting som man kan sitta och pyssla med tillsammans!

    Alla tre halsband var otroligt fina så jag röstar på alla tre. Moa får en guld-hjärta av mig eftersom hon har med ett hjärta som jag är Så förtjust i. / Kram Linnea

    SvaraRadera
  2. Nu såg jag självklart att det fanns hjärtan i de andra halsbanden också! Alla tre får ett extra guld-hjärta av mig, i mina ögon är alla tre Stora vinnare! :-) / Linnea.

    SvaraRadera
  3. Alla tre är värda en lott för dom fina halsbanden..

    Önskar er alla en kräkfri helg och att alla ska bli friska.

    kram
    strömma

    SvaraRadera
  4. Kräksjukan är över för den här gången som det verkar. Pust!
    Jag uppskattar verkligen era kommentarer otroligt mycket. Roligt att få respons.
    Jag hoppas att ni får en riktigt trevlig och skön helg. Kram Katarina.

    SvaraRadera