Leendet du sänder ut vänder åter till dig




lördag 28 november 2009

Nu är jag hemma :O)

Det har varit intensiva dagar, men otroligt roligt och trevligt på alla sätt och vis.
Allt har gått så smidigt. Vi klev på tåget 20.50 på onsdagkväll och var framme i Ullared 11.45 på torsdagen. Då hade vi även hunnit äta frukost på tågstationen i Göteborg. Visst kände vi oss lite möra i kroppen eftersom vi satt hela natten, men det hindrade inte oss att shoppa i närmare 8 timmar ändå. När vi kom till motellrummet blev det uppackning och ompackning, en kopp te och sedan natti natti. Oj oj oj vad det kändes lyxigt.
Morgonen därpå knackade Lena, min mycket goda vän från gymnasiet på dörren strax före halv 8, och då gick vi och åt frukost tillsammans på en resturang alldeles intill. Jättemysigt. Även om vi inte fick mycket tid tillsammans så kändes det verkligen kanon att vi kunde träffas.
Ytterligare några timmar avverkades inne på Gekås innan Gun kom och hämtade oss och all packning. Gun och Bertil bjöd oss på en utsökt 3 rätters middag. Sedan skjutsade Gun oss till tåget i Varberg. Tack så mycket för allt!
Utan det minsta problem förflyttade vi packningen mellan tågen.
Allt går bara man har rätt inställning. Det ordnar sig.
Det kunde inte bli bättre. Vi hann med så mycket på så kort tid.
Strax efter kl. 9 i morse var vi åter på "brottsplatsen".
Förväntansfulla barn, frukost och dusch. Sedan var det julmarknad nere på byn.
Jag är helnöjd. Maria och jag fick tid tillsammans och vi gjorde en kul grej.
Vi kommer att göraét igen.
:O)


2 kommentarer:

  1. Gud vad glad jag blir att ni haft det bra!
    Jag tycker att det är bra för dig att du får åka iväg och ha egen ljuvlig tid tillsammans med en kär vän! Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig shoppingtur du har gjort.
    Hoppas du gjorde många fynd.

    Var julmarknaden bra på Flata?

    Kram
    strömma

    SvaraRadera