Leendet du sänder ut vänder åter till dig




söndag 18 oktober 2009

Gekås-snart kommer jag

Den 25 november åker jag och Maria nattåget till Göteborg-Varberg-Ullared och julhandlar.
Jag har Gekåskortet och får därför Ullatidningen där det stod i det nya numret att de har startat upp en blogg http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/
Dessutom är det premiär för den nya realityserien Ullared på kanal 5 den
2 november http://kanal5.se/web/guest/ullared och varje avsnitt är en timme långt :O)
Gissa om jag kommer att sitta fastklistrad.
Ullared är ju ett Mecka för sådana som mig. Där finns det allt, och då menar jag allt på ett och samma ställe. Det är ju det som gör det så fantastiskt.
Och för dem som har en gammal förelagd föreställning om att Gekås är en billig lada på landet där kläderna ligger i trälådor och att det är dålig kvalitet på grejerna har FEL!
Jag lääängtar! och det ska bli så roligt att få visa Maria vad jag har pratat om i så många år.
Jag läste just på bloggen att i går slogs det ett nytt lördagsrekord,
det handlades för ca. 20, 3 miljoner.
:O)

5 kommentarer:

  1. Nog är det ett Mecka alltid *S* Synd att det inte går några anordnade resor dit härifrån för att det skulle gynna många som har lite mindre pengar i plånboken... Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Gud vad roligt för dig Katarina att du skall åka iväg, skulle gärna vilja göra det jag med.
    Kom ihåg när jag var där för cirka fyra år sedan och att jag hittade otroligt mycket fina kläder samt fina saker. Kan tänka mig att det skulle vara mer intressant att gå där nu när jag blivit äldre! :-) Kram Linnea!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    På fredag förmiddag ska vi stanna till på Gekås när vi ändå har vägarna förbi. Du och Maria är så välkomna hit när ni har handlat färdigt. Det blir intensiva dagar!!!
    Kram Gun

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med den shoppingturen. Där skulle man
    vara och röja loss med shoppandet :-).

    kram
    strömma

    SvaraRadera
  5. Åh, den glädjen får du och M ha alldeles för er själva, för min del! En sådan resa skulle jag nog mer uppleva som ett straff än något lustfyllt. Gillar inte att shoppa och framförallt inte i storskalig variant seru!

    Men ni kommer få det superbra, det vet jag!

    SvaraRadera