Leendet du sänder ut vänder åter till dig




måndag 6 juli 2009

Vad roligt det är att hälsa på när man känner sig så där riktigt ärligt väkommen.
Det gjorde jag verkligen i dag när jag, Petter och Elias åkte till en god vän som har sitt fritidshus (smultronställe) i Rossön.
S har verkligen öga för inredning, hon ser helheten och vad som passar.
Inredning var vårt stora diskussionsämne, och jag känner mig så glad att jag fick se deras fina uterum som vätter mot sjön.
Det ligger väldigt mycket tanke och omsorg bakom allt S gör.
Det är välgjort och med stil. Man får en sådan där skön hemtrevnadskänsla. Fridfullt.
Dit man åker för att samla ny kraft och energi. Inspiration.

S har mycket planer för det här stället och det ska bli så spännande att få se hur det blir.

Jag kände mig så glad och uppfylld av alla nya intryck när jag åkte därifrån. Det gjorde ingenting att det regnade. Jag uppskattar verkligen människor som bjuder på sig själv, delger sina intressen och ger mig energi. Tack så mycket S.

Att ha många vänner med olika intressen och talanger är ett privilegium som jag känner stor tacksamhet över eftersom jag också får ta del av dem och blir inspirerad av.

Jag blir så upprymd!



4 kommentarer:

  1. Ja,det är härligt med sådana vänner,man fyller på alla förråd:O)
    Vad fint det var inrett,såg ut som ett rum från Sköna hem:O)
    Trevlig sommar
    Kram från edinge

    SvaraRadera
  2. Mm, såna vänner kan man inte vara utan... KRam

    SvaraRadera
  3. Hej Katarina.
    Vilket härligt ställe du ser ut att ha besökt. Sånt é kul & inspirerande!
    Jag jobbar mycket i sommar & tänkte inte ha loppis öppen mera, men det är bara att slå en pling eller kika förbi så kan du titta. Allt står ju "uppställt" & klart...

    Skulle oxå behöva gå till dunderfoten, har presentkort som väntar & fötter som vill bli sommarfina. Sånt ska man unna sig -absolut!
    Ha det bra, vi kan höras!

    /madelene

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det ser ut där alldeles vid sjön.

    Ja, ibland behöver man ut och lufta på sig och få lite inspiration.

    Jag var upp till Flata i söndags.

    kram
    strömma

    SvaraRadera