Leendet du sänder ut vänder åter till dig




onsdag 24 april 2019


Klicka på länken ovan så kan du höra intervjun med bla mig då P4 Radio Jämtland kom till Strömsund, ang att jag har startat namninsamlingen Nej till IS återvändare till Strömsund.
Skrivunder.com
Här kan du också skriva under.
Jag har just nu som mål att nå 1000 underskrifter fram till den 17 maj.
Det finns ambitioner om att hålla en demonstration den 17 maj här i Strömsund, och i samband med den även lämna över namnunderskrifterna.

Nu har vi fått korten från fotograferingen som vi gjorde för ett tag sedan.
Jag har redan hunnit lägga upp två stycken av dem på bloggen.
Jag känner mig så otroligt glad och nöjd.
Korten blev riktigt bra.
Detta är en sådan grej som jag har haft på min bucket list länge.
Och nu kan jag checka av det.
Helt underbart 😃 

Jag var ledig påskhelgen. Jätteskönt!!
Vi kunde sitta ute och elda, göra mackjärnsmackor, sola, slappa, kratta, byta däck på bilen, städa bilarna, ta långa promenader, byta gardiner och titta på film.
Precis vartefter vad vi kände för.
Det är det bästa som finns.

På påskafton kom mamma, pappa och mina barn hit.
Melvin var redan här och Alva var i fjällen.
Vi åt en god påskbuffé.
Men det allra bästa var att vi slog slag i saken att boka resan som jag har skrivit om.
ÄNTLIGEN!!
Hela gänget ska åka till Cypern på höstlovet och fira Tomas som fyller 50.

Jag känner en sådan enorm eufori 😄
Detta blir en morot till att bla arbeta hela juli månad.
I slutet på juli ska vi boka tågbiljetterna.
Jag kvittrar som en fågel.

Den senaste tiden har vi haft sol och värme i flera dagar, så nu har snön äntligen börjat tina bort. 
Detta kort tog jag i går morse. Och då försvann det lite till under dagen.
SÅ himla skönt med vår, sol och framförallt värmen.
Jag njuter!!

Nu är jag ledig i 2 dagar, innan jobbarhelg.
Har börjat planera lite inför Petters student.
Skickat efter en kostym och skjorta som jag hoppas ska passa.
Innan dess ska Elias konfirmera sig.
Och Moas operation närmar sig.
Vi åker till Umeå söndag den 5 maj och blir där till den 8:e.

På återseende!
:O)

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat med facebooksidan och namnlistan. Stolt sambo :)

    SvaraRadera