Leendet du sänder ut vänder åter till dig




fredag 10 augusti 2018

I måndags fyllde Elias 14 år!!
Min minsting och älskade unge har blivit stor.

Det är både skönt och vemodigt att inte ha några små barn längre.
Samtidigt så känner jag att jag har gjort det, och känner mig klar med den biten.
Nu vill jag se dem utvecklas och följa dem på deras väg framåt.

Eftersom han var hos sin pappa så firade vi han där på kvällen.
Många paket blev det.
Mormor, morfar, faster Kickan och Janne var också där.

Med Elias blir livet aldrig tråkigt.
Det är full fart tills han tvärslocknar.
Spelar han inte x-box så spelar han fotboll eller bandy.
Och snart börjar han i 8:an.

I onsdags åkte vi till Östersund med Anna, Isak, Viktor och Oskar, Elias bästa kompisar.
Det var en av presentera som Elias fick av mig.
Moa ville också följa med. Vi hade en sådan tur att hon fick en tid hos tandregleringen för att sätta fast en plutt som hade lossnat, på tanden till tandställningen.
Först handlades det nya innebandyskor på XXL.
Sedan gick vi och åt på Vezzo.
Efter det gick vi på bio, Jurassic world-fallen kingdom.
Spännande till tusen.
Tror faktiskt att det var den bästa i mitt tycke hittills.

En jättemysig dag!!

:O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar