Leendet du sänder ut vänder åter till dig




onsdag 4 februari 2009

Vad glad jag blir att det är så många som har hittat hit till min blogg och kommenterat under tiden som Moa och jag har varit borta.
Tack så mycket för er omtanke både här och via sms.
Det betyder jättemycket att det finns människor som bryr sig om oss och tänker på oss i en sådan jobbig situation.
Allt har gått så otroligt bra. Moa har varit jätteduktig. Hon har stått ut och tillåtit all behandling av henne utan de minsta protester eller gnäll.
I Umeå
Vi hade utsikt över helikopterplattan från vårt rum.
Moa blev trött på att vänta på att det skulle bli hennes tur så hon spexade lite inne på rummet på sjukhuset.
En lite lullig Moa innan hon ska sövas i operationsrummet.

Här har Moa precis vaknat upp efter operationen och visar upp sin nyopererade och gipsade hand.
Jag tog en liten promenad under tiden som Moa opererades för att skingra tankarna och då gick jag till ankdammen bredvid sjukhuset.
Det är alltid lika intressant att stå och betrakta dessa vackra fåglar. De påminner väldigt mycket om oss människor faktiskt.

5 kommentarer:

  1. Välkomna hem!
    Skönt att höra att allt gått bra!!!

    SvaraRadera
  2. Ja jag har tänkt på er... skönt att allt gick bra!! Kram kram min vän.

    SvaraRadera
  3. Hej hej... skönt att operationen och även resan gick bra. Ska bli intressant att se resultatet. Krama Moa från Moster

    SvaraRadera
  4. Lilla stora tappra tjejen!

    Kram från Gunilla & Maja

    SvaraRadera
  5. Hej min vän, va roligt att allt gick bra. Det är väl klart att man tänker på dig och de dina, vem kan låta bli *S* Och som vi sa på tel kan ju jämföras med Man vet vad man har, men inte vad man får (vänskap). Du är bara bäst Kramizzar Mia

    SvaraRadera