Leendet du sänder ut vänder åter till dig




lördag 7 februari 2009

Pojken med guldhjärtat

Den här fick jag av Petter i julklapp för 3 år sedan då vi firade jul i Borgafjäll.
Han hade följt med mamma på Öbua och när han såg den här så hade han gått raka vägen fram till den och sagt att den skulle jag få.
För mig symboliserar den rakt igenom Petter.
Pojken med guldhjärtat.
Den står på hyllan ovanför sängen, och betyder jättemycket för mig.
Snön och kylan håller i sig. Januari och februari tillhör inte mina favoritmånader i almanackan. Allt ligger som i ide. Inbäddat i snön.
Jag längtar efter solen och att vi kan åka till stugan och grilla.

2 kommentarer:

  1. Ni har duktiga och snälla barn ni...skönt att det gick bra i Umeå.
    Å vilken fin prydnadspojke!!
    Vi hörs!
    Kramen M

    SvaraRadera
  2. Hej Katarina! Jag och Linda har nu läst din blogg. Vad roligt att läsa och att det har gått bra med Moas operation. Vi tycker att du har tagit så fina bilder. Jag fortsätter att skicka email! Kram Gun & Linda

    SvaraRadera